29 Ocak 2014 Çarşamba

Saçlarım güzelse başka bir kadınım: Event FRIZZ EASE

10 yıldır Paris'te yaşıyorum, Crazy Horse'a bir kere bile ayak basmamışım, son 1 haftada 2 kere gitmek nasip oldu.

Geçen çarşamba Crazy Horse Cabaresi'nin gösterisinin tamamını izledim sıradan bir "müşteri" olarak.
Yazısını da yazmıştım arkasından, hatırlasınız.

CRAZY HORSE: Désir

1 hafta sonra perşembe günü ise, FRIZZ EASE / John Freida saç ürünleri markasının bloggerlar için düzenlediği, piyasaya yeni sürülecek serum ve bukleli, dalgalı kıvırcık saçlar için olan tüm ürünlerin Crazy Horse kızlarının showuyla gerçekleşeceği bir tanıtım gösterisine davet edildim.

Yalnız dikkatinizi çekerim, dedim. Ben blogumda ürün tanıtımı yapmıyorum.
Ben sadece deneyimlerimi yazıyorum.
Gittiğim, gördüğüm, izlediğim, kısacası deneyimlediğim her ne varsa, ben yaşadıklarımı yazıyorum.
Bir ürünü yazabilmem için o ürünün bana birşeyler yaşatması lazım, ancak onu yazabilirim ben, dedim.

Yoksa, aman efendim Frizz Ease ürünleri böyle güzel, şöyle şahane şeklinde bir işleyişim yok. Günün ambiansını ve daveti mutlaka yazarım, beni esas çeken yaşanmışlıklardır...

CRAZY HORSE : EVENT FRIZZ EASE 

Paris'in en lüxe semtlerinden Avenue Georges V üzerindeki Crazy Horse'a varıyorum.
Az sonra gösteri olacağından Crazy Horse karakterinin içine giriyoruz. Loş bir ışık, masaların üzerinde içi saç ürünleriyle dolu şampanya sepetleri...





Öğle saatlerinde gerçekleşen bu buluşmaya 30 civarı blogger davet edilmiş.
İçeri girer girmez taze sıkılmış portakal suyu, kırmızı meyveler suyu ve şampanya kadehleriyle karşılanıyoruz. Şampanyaya gözüm kayıyor, n'apayım, en sevdiğim içecek... Yine de kırmızı meyve suyundan alıyor ve yerime oturuyorum. Hemen sahnenin üç sıra önündeyim.

Geçen hafta gözlerim yuvalarından fırlayarak izlediğim "Désir" gösterisinin 4 parçasını izleyeceğim.

Tek bir farkla : Bugün kızların, gerçek saçlarıyla sahnede olacağı bir show izleyeceğim.

Geçen hafta izlerken fark etmiştim.
Bu gösteriler öyle tasarlanmış ki, kızların yüzleri tek tip makyajla, saçları da hepsinin taktığı aynı perukla sahnede aynılaştırılmış.
Yani ilgi, dikkat ve bakışlar tamamen vücutlara, erotik, estetik ve esnek danslarına yoğunlaştırılmış.
Sanki hepsi aynı kadın... Zaten genel olarak kusursuz vücutları çok minik farklarla birbirine benziyor.
Sarışınmış, esmermiş, kısa saşlıymış uzun saçlıymış, kıvırcıkmış düzmüş bilmiyorsunuz...
Yani sokakta bu kadınlardan birine rastlasanız kesinlikle tanıyamazsınız.

Ama bugün durum farklı...
Sabahtan FRIZZ EASE ekibi gelmiş, portatif bir kuaför kurmuş tam köşeye.
Farklı saç tiplerine sahip 5 kız seçmişler Crazy Horse Cabaret ekibinden bugünkü sunum için...
Bir sarışın, bir zenci saç tipi, bir kısa saç, iki tane de koyu renkte uzun gür güzel saç...

Bugünkü saç ürünlerin tanıtımı icabı hepsi bukleli...

Bu arada fikir kimden çıktı bilmiyorum ama FRIZZ EASE yetkililerini kutlarım.

Amaç, Frizz Ease ürünleri sayesinde, kıvır kıvır saçların her türlü sert ve dinamik harekete rağmen bozulmadığını, aynı güzellikte buklelerini ve kıvrımlarını koruduğunu bize göstermekti. 
Crazy Horse kızlarıyla yapılabilecek bir gösteriden daha iyi bir fikir düşünemiyorum.

Şüthiş bir enerjiyle hareket ettikleri, saçlarını savurdukları o gösterilerde kızların aslında ne kadar güzel olduklarını da bu sefer görme fırsatı buldum. Tabi daha yakında olmamın da bunda etkisi var. Ama özellikle kızların kendi saçlarıyla dans etmelerininin rolü büyük.
Güzel bir saç kadını bambaşka yapıyor...

Up Down...  Scanner... Good Girl... gösterilerden birkaçı.

Özellikle Up and Down hem Crazy Horse'ün gösterilerinden biriydi, hem de Frizz Ease'in kataloğundaki sloganlardan biri. Cuk oturmuş yani...


Gösteri biter bitmez FRIZZ EASE'in tüm marketing ekibi ürünlerin etrafında yerlerini alıyor ve sorularımızı yanıtlıyor. Bu arada da servis yeniden devam edıyor. Şimdi bir kadeh şampanyamı alıp ürünlere göz atmaya gidiyorum.

Salonun en sonunda da portatif kuaför masası kurulmuş. Profesyonel bir kuaför var ve yeni ürünlerin tanıtımını direk sizin saçınızda yapıyor. Hazır gelmişken ve profesyonel deyimle "iri bukleli kıvırcık" saçlıyken ben de deneyeyim diyorum, özellikle şu en son çıkan serumu merak ediyorum.

Frizz Ease Miraculous Recovery Serum Creme


FRIZZ EASE adından anlaşılacağı gibi bukleli saçlar için tasarlanmış ürün gamından oluşuyor.

Ya da düzleştirmek istediğiniz ama tel tel elektriklenen zaman zaman hafif kıvrılan saçlarınız var. O zaman da ıslak saça uygulayacağınız "sakinleştirici" serumlar ve saç kremleri bulunuyor.

Çıkarken de, deneyelim diye bir çanta dolusu ürün hediyesiyle gönderiliyoruz.
Kendi saç tipime uygun ve kullanmak istediğim ürünleri hediyelerin arasından seçip alıyorum ve denemek üzere banyoma koyuyorum.
 
Bunların başında da Miraculous Recovery Serum Creme ve Go Curlier Heat activated Spray geliyor.

FRIZZ EASE ürünleriyle yıkanıp şekil verilmiş, kendi saçlarıyla dans eden Crazy Horse kızlarının gösterisi şahaneydi.

Tek fark kafalarındaki perukla aynı kadınlaştırıldıkları, aynı gösteriyi, burada tam 1 hafta önce görmüş olsam da bugünkü gösteriyi daha çok yüzlerine bakarak izledim.
Ve saçların bir kadını ne kadar değiştirdiğini, ne kadar çekici ve sensuel yapabileceğini, dikkatleri nasıl üzerine çekebileceğini tekrar anladım.

Bir kadını saçları açık ve toplu görmek arasında iki kadın karakteri kadar fark var... 

Bizler için düzenlenen bu mükemmel tanıtım günü için FRIZZ EASE yetkililerine çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder