28 Temmuz 2012 Cumartesi

Her yasta dogumgünü çocuguyum...

Bugun benim dogumgunum.
Ve her yasimda dogumgunu cocuguyum...
15'imi de kutladim, 85'imi de kutlayacagim...
Boyleyim ben, hayata bagliyim, dogdugum andan beri mutluyum.
Dogumgunu cocuguyum....
Es geçemem, o da her gun gibi bir gun diyemem...
Cunku degil...
Bugun benim gunum, benim icin yilin en ozel gunu. 28 temmuz...
Her yil tekrar tekrar yeniden dogarim...
28 temmuzlarda gune bir baska baslarim.
Kanim bile bir baska dolasir bugun benim. Bilirim...
Icim icime sigmaz, bir enerji bombasi olurum ki sormayin, patlar patlar kendimi sarj ederim, aldigim her yeni dogumgunu kutlamasiyla yeniden patlarim, durulur durulur patlarim.
Bombayim...
Hiç olmeyecek gibi hissederim....
Zaman içinde ilerlerim.... Her yasimi cok severim...
Her sene ogrendiklerimle daha iyi birisi oldugumu hissederim.
Daha olgun degil. Daha agirbasli degil. Daha oturakli hiç degil.
Belki kendisine daha hakim, her yil daha guclu...
Kendisini daha iyi anlayan, tutkuyla yasayan, hayati her gun daha cazip hale getiren, sevdiklerimin hayatinda da arti deger yaratan,
yasami ertelemeyen birisi...
Dogumgunum bugun benim....
Sansli biriyim.
Hayatta muazzam insanlarla, harika dostluklarla cevriliyim...
Kim bilir kaç kutlama alacagim, kaç defa cosup cosup kendimden tasacagim...
Kac kisinin gonlune kaziliyim asagi yukari bilirim.
Kim muhakkak arayacak, mesaj atacak, beni asla unutmayacak bilirim.
Olmazsa olmazlarim da var benim.
Onlardan ses gelmezse gunu tamamlanmamis sayacagim...
Beklemedigim halde arayip beni sasirtan insanlar da olacak...
Butun gun bekledigim halde aramayip içimi buranlar da...
Kimin dogumgunu tarihimi ezbere bildigini de bilirim,
Kimin dogumgunumu 25 ekim sanip, telefonuna kayitli oldugum icin beni arayacagini da...
Hepsi paketin icinde. Dogumgunum bugun benim...
Kutladigim her dogumgununu hatirlarim.
Bazilarini daha fazla...
Annecigimin, kucukken hazirladigi efsane dogumgunu partilerim...
30. yasgunum.. Kusadasi'nda, denizin dibinde, kumun uzerinde, gunbatimina karsi, sahane mezelerle donatilmis bir masa ve bana ozel hazirlanan aksam yemegi...
Sampanyalar, yalinayak ve mutlu insanlar, kardesim, Unzile'm...
Hayatimda iz birakan bir diger dogumgunum Fantasyland...
Ask ve mesk icinde, cocuklar gibi sen sakrak, bir oyuncaktan digerine atlayarak, bir cubuk uzerine dizilmis sonra erimis cikolataya bandirilmis cilekleri paylasarak, her anin tadina vararak, ve cok eglenerek gecirdigim gunun aksami da hediyemin, bana ozel hazirlanmis bir define avi seklinde verildigi dogumgunumu de kesinlikle unutamam...
Bir kitap okudum: "Kendi Kutup Yildizini Bul"
Kitapta bir yerde soyle diyor:
Her gun iki kisiyi mutlu edin.
Insanlarin gozunun icine bakarak konusun.
Dogumgunu tarihini ezbere bildiginiz birileri olsun.
Haydi soyleyin, kaç kisinin dogumgunu tarihini ezbere biliyorsunuz?
Ben mesela...
5 nisani, o takmaz, ben takarim...
2 araligin her anini bizzat kendim hazirlarim...
15 temmuzu, neden bir kere bile beraber kutlayamadik diye sorarim...
4 Agustos'ta "iyi ki dogdun" un her harfini her bir hucremde yasarim...
5 Agustos'ta, onu dusunur, durup durup aglarim...
14 agustos'u, o bildigimi bilmez, ben onu mutlaka anarim.
21 nisan'i bilirim, 4 subat'i, 25 ocak'i, 5 eylulu bilirim...
Daha bilirim de bilirim...
Bu aksam, sevdiklerim gelecek...
Sampanyalar patlayacak...
Dogumgunu pastami da kesecegim, hediye paketlerimi de acacagim...
Dedim ya
Dogumgunu cocuguyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder